It is currently 26 thUTCp 2008





Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Vieira decides to stay with Inter Milan 
Author Message
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: Patrick Vieira set for talks with Arsene Wenger
Loque wrote:
skng trend bli plyr lm ek huhu.


yup...pasni chelsi nk zola n wise balik...


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: Patrick Vieira set for talks with Arsene Wenger
faizul-azlan® wrote:
tak sabar rs nyer nak tengok dia kembali menyarung jersi Arsenal next season.. nampak nya kita pun kena minta Keano reconsider his retirement la.. huhu..


pngil balik r sume...sparky n d gang...jd team veteran


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger

Arsenal manager Arsene Wenger has revealed that the Gunners are Patrick Vieira's first choice if he opts to return to the Premier League this summer.

Although Arsenal's bitter north London rivals, Tottenham Hotspur, have been linked with a move for the 33-year-old Inter midfielder, Frenchman Vieira - who made 406 competitive first-team appearances for the Gunners - would prefer a return to his former club.

During his nine years at Highbury, Vieira scored 33 goals, won three Premier League titles and four FA Cups, and was made club captain by Wenger.

And the Arsenal boss was reported by the club's official website as saying he is aware of Vieira's reported interest in returning to the club, although he did not go so far as to confirm he was about to offer his compatriot a contract at the Emirates.

"I speak to Patrick. I speak to many players who have been here because I keep good connections with them," Wenger told Arsenal's official website.

"He has gone through a difficult period in the last season and I am aware that he wants to come here.

"I think Patrick is a legend here and he would always like to come back to this club. That would be his first choice.

"At the moment we need to look at the level of experience in our squad to make this kind of decision.

"There is a football decision and then there's the psychological impact of a player of that stature coming in.

"We are nowhere near to making a decision like that. But it is a possibility. We don't rule it out and we don't say we will do it. That's my decision at the moment,” added Wenger.


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Patrick Vieira set for talks with Arsene Wenger
king wrote:
Loque wrote:
skng trend bli plyr lm ek huhu.


yup...pasni chelsi nk zola n wise balik...


bli ckp psl bli player lame.. means.. bli player lame yg lum retire.. yg dh retire main bola.. nak watpe plak...


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Patrick Vieira set for talks with Arsene Wenger
Fasha wrote:
king wrote:
Loque wrote:
skng trend bli plyr lm ek huhu.


yup...pasni chelsi nk zola n wise balik...


bli ckp psl bli player lame.. means.. bli player lame yg lum retire.. yg dh retire main bola.. nak watpe plak...

king, phm2 je la :I

nway, i think it could work. but i dont think arse will get a lot from him...


26 ndUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Patrick Vieira set for talks with Arsene Wenger
Loque wrote:
Fasha wrote:
king wrote:
Loque wrote:
skng trend bli plyr lm ek huhu.


yup...pasni chelsi nk zola n wise balik...


bli ckp psl bli player lame.. means.. bli player lame yg lum retire.. yg dh retire main bola.. nak watpe plak...

king, phm2 je la :I

nway, i think it could work. but i dont think arse will get a lot from him...


it's like us having Gaz.. we might not gain a lot from him these days.. but he still has a contribution to make..


26 ndUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 261
Location: -OUTSIDE MALAYSIA-
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
Fasha wrote:
Loque wrote:
Fasha wrote:
king wrote:
Loque wrote:
skng trend bli plyr lm ek huhu.


yup...pasni chelsi nk zola n wise balik...


bli ckp psl bli player lame.. means.. bli player lame yg lum retire.. yg dh retire main bola.. nak watpe plak...

king, phm2 je la :I

nway, i think it could work. but i dont think arse will get a lot from him...


it's like us having Gaz.. we might not gain a lot from him these days.. but he still has a contribution to make..


ni macam bola sepak malaysia gak ni...
dgr citer melaka nak beli AZMAN ADNAN....


26 ndUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
zulai wrote:
ni macam bola sepak malaysia gak ni...
dgr citer melaka nak beli AZMAN ADNAN....

anda biar betik? ;O


26 ndUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
Loque wrote:
zulai wrote:
ni macam bola sepak malaysia gak ni...
dgr citer melaka nak beli AZMAN ADNAN....

anda biar betik? ;O


ble x cm xtau Azman Adnan masih bermain bola..


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 261
Location: -OUTSIDE MALAYSIA-
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
Fasha wrote:
Loque wrote:
zulai wrote:
ni macam bola sepak malaysia gak ni...
dgr citer melaka nak beli AZMAN ADNAN....

anda biar betik? ;O


ble x cm xtau Azman Adnan masih bermain bola..



BAYANGKAN bekas pemain tengah negara, Azizul Abu Hanifah, Shahrin Majid dan penyerang, Azman Adnan kembali beraksi dalam kancah Piala Malaysia musim ini yang bermula 2 Oktober ini.

Ia pasti mustahil tapi Persatuan Bola Sepak Melaka (Mafa) kini dikatakan berminat mendapatkan bekas pemain itu yang ada antaranya sudah berusia 44 tahun serta lewat 30-an untuk menyuntik sentuhan baru keadaan skuad muda mereka.

Sama ada ia sekadar lawak atau gurauan, Timbalan Presiden Mafa, Abd Malik Kasim berkata, tiga bekas bintang Malaysia itu adalah antara mereka yang ****nalpasti untuk membantu pasukan itu.

Katanya, dia amat yakin pengalaman tiga pemain itu mampu menyuntik kekuatan padu buat Melaka selepas berada di kedudukan yang tidak memberansangkan di carta Liga Perdana. -Berita Harian


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
zulai wrote:
Fasha wrote:
Loque wrote:
zulai wrote:
ni macam bola sepak malaysia gak ni...
dgr citer melaka nak beli AZMAN ADNAN....

anda biar betik? ;O


ble x cm xtau Azman Adnan masih bermain bola..



BAYANGKAN bekas pemain tengah negara, Azizul Abu Hanifah, Shahrin Majid dan penyerang, Azman Adnan kembali beraksi dalam kancah Piala Malaysia musim ini yang bermula 2 Oktober ini.

Ia pasti mustahil tapi Persatuan Bola Sepak Melaka (Mafa) kini dikatakan berminat mendapatkan bekas pemain itu yang ada antaranya sudah berusia 44 tahun serta lewat 30-an untuk menyuntik sentuhan baru keadaan skuad muda mereka.

Sama ada ia sekadar lawak atau gurauan, Timbalan Presiden Mafa, Abd Malik Kasim berkata, tiga bekas bintang Malaysia itu adalah antara mereka yang ****nalpasti untuk membantu pasukan itu.

Katanya, dia amat yakin pengalaman tiga pemain itu mampu menyuntik kekuatan padu buat Melaka selepas berada di kedudukan yang tidak memberansangkan di carta Liga Perdana. -Berita Harian


so betulla die xmain lagi kan? cuz cm xtau..


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
zulai wrote:
Fasha wrote:
Loque wrote:
zulai wrote:
ni macam bola sepak malaysia gak ni...
dgr citer melaka nak beli AZMAN ADNAN....

anda biar betik? ;O


ble x cm xtau Azman Adnan masih bermain bola..



BAYANGKAN bekas pemain tengah negara, Azizul Abu Hanifah, Shahrin Majid dan penyerang, Azman Adnan kembali beraksi dalam kancah Piala Malaysia musim ini yang bermula 2 Oktober ini.

Ia pasti mustahil tapi Persatuan Bola Sepak Melaka (Mafa) kini dikatakan berminat mendapatkan bekas pemain itu yang ada antaranya sudah berusia 44 tahun serta lewat 30-an untuk menyuntik sentuhan baru keadaan skuad muda mereka.

Sama ada ia sekadar lawak atau gurauan, Timbalan Presiden Mafa, Abd Malik Kasim berkata, tiga bekas bintang Malaysia itu adalah antara mereka yang ****nalpasti untuk membantu pasukan itu.

Katanya, dia amat yakin pengalaman tiga pemain itu mampu menyuntik kekuatan padu buat Melaka selepas berada di kedudukan yang tidak memberansangkan di carta Liga Perdana. -Berita Harian

44 tahun? adakah ini akan memecah rekod pemain bola profesional plg tua yg sedia ada?


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
Loque wrote:
zulai wrote:
Fasha wrote:
Loque wrote:
zulai wrote:
ni macam bola sepak malaysia gak ni...
dgr citer melaka nak beli AZMAN ADNAN....

anda biar betik? ;O


ble x cm xtau Azman Adnan masih bermain bola..



BAYANGKAN bekas pemain tengah negara, Azizul Abu Hanifah, Shahrin Majid dan penyerang, Azman Adnan kembali beraksi dalam kancah Piala Malaysia musim ini yang bermula 2 Oktober ini.

Ia pasti mustahil tapi Persatuan Bola Sepak Melaka (Mafa) kini dikatakan berminat mendapatkan bekas pemain itu yang ada antaranya sudah berusia 44 tahun serta lewat 30-an untuk menyuntik sentuhan baru keadaan skuad muda mereka.

Sama ada ia sekadar lawak atau gurauan, Timbalan Presiden Mafa, Abd Malik Kasim berkata, tiga bekas bintang Malaysia itu adalah antara mereka yang ****nalpasti untuk membantu pasukan itu.

Katanya, dia amat yakin pengalaman tiga pemain itu mampu menyuntik kekuatan padu buat Melaka selepas berada di kedudukan yang tidak memberansangkan di carta Liga Perdana. -Berita Harian

44 tahun? adakah ini akan memecah rekod pemain bola profesional plg tua yg sedia ada?


larat ke die? semput je aku tgk die menari kat dlm program ape ntah kat astro tu..


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
Fasha wrote:
larat ke die? semput je aku tgk die menari kat dlm program ape ntah kat astro tu..

haha, sehati berdansa tu. klu nk nari pn x larat, ni lak nk kejar bola


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
---------
Post Re: Arsenal Are Patrick Vieira's First Choice - Arsene Wenger
Loque wrote:
Fasha wrote:
larat ke die? semput je aku tgk die menari kat dlm program ape ntah kat astro tu..

haha, sehati berdansa tu. klu nk nari pn x larat, ni lak nk kejar bola


show merepek tula.. mmg aku rase die akan semput dan mengah je kalau kembali.. size tu xpyh ctela kan..


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron