It is currently 26 thUTCp 2008





Post new topic Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
 UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED 
Author Message
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 3913
Location: johor bahru
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
ish2 poor him..
pe kes la berfikir pkai pala lutut ni..
memalukan jek.. :mad:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 2595
Location: Seattlewangsa
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
Fasha wrote:
shafinabazilah wrote:
faizul-azlan® wrote:
Sir Alex: We missed Fletch

Darren Fletcher was the perfect player to disrupt Barcelona's possession football, and Sir Alex Ferguson's fears before the game that the suspended midfielder would be a great loss sadly proved prophetic.

The United boss recognises that Barcelona also had players missing through suspension, but from a United point of view Fletcher would have been key in disrupting the flow of passes from Andres Iniesta and Xavi.

"I thought before the game it may have been a problem," he said. "I knew it might count against us because he is a big-game player and he was a big loss for us.

"It's difficult to say how big, and they had players missing too, but it showed itself for us tonight."

Fletcher's ability to cover every blade of grass in the middle of the park would have been asset, but the players who took to the field in his place, Sir Alex says, couldn't stop Barcelona playing.

"The simple reason we lost was possession," he added. "We didn't do anything with it. The disappointment was the use of the ball when we got possession. You have to wait minutes to get it back off them.


"We recognised beforehand their was their three central midfield players. It wasn't really Messi who was the problem. It was Iniesta and Xavi. They can keep the ball all night long.

"You have to give credit to a very good Barcelona team. If they get in front of you they are very difficult to beat."

Image


p/s : i think the sum up for U loque.. huhu..


well, he could always deploy anderson as the holding MF or even carrick. but both of them were MIA. like i said in the previous post, we should have man marked xavi & iniesta. they pose the biggest threat to their opponents though out their fantastic season.


ur right again Dila.. i do think Ando & Carrick on their day can provide the best possible service as hodling MF.. but unfortunately both were clueless & missing on that day.. which is a pity.. and of course i knew we missed Fletcher but there's no point of bringing it up because he's not available for that match.. so no matter what happen he won't play on that day.. so those who are available should make up for that absence..they usually did well but they didn't do so.. and i believe, we won't know what will happen even if we have Fletcher.. it can go either way.. from my observation, the wrong tactic were used and everyone was out of place.. things doesn't seem to work well..


yeah.. spot on! i just don't get it though.. how can we went missing that night?? i'm sure for the neutrals, they expected much much more from us. i guess we're not the only lot who were left bitterly disappointed in our own performance. expecting to get lots n lots of stick in my facebook. huhuhu~


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 325
Location: Main Office FSDEVILS
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
For once, I admit we were crap that night. And I am man enough to raise my hand and say "Barca were just too damn good"...the ABU's just cant find a way to give me stick everytime I say that :lol:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 261
Location: -OUTSIDE MALAYSIA-
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
Fasha wrote:
judin wrote:
Loque wrote:
so ******* gutted.

but i have no complaints. congratz to barca, u deserve it


"Football, bloody hell!"


sorry but i don't think it's an appropriate tagline to describe our lost last nite..


org british bkn selalu pakai tag ni ker....mcm penah dgr dlm harry potter

p/s:sori offtopic


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
zulai wrote:
Fasha wrote:
judin wrote:
Loque wrote:
so ******* gutted.

but i have no complaints. congratz to barca, u deserve it


"Football, bloody hell!"


sorry but i don't think it's an appropriate tagline to describe our lost last nite..


org british bkn selalu pakai tag ni ker....mcm penah dgr dlm harry potter

p/s:sori offtopic



mmg slalu pakai.. tp context tu kurang kene..


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
W.M.A. wrote:
For once, I admit we were crap that night. And I am man enough to raise my hand and say "Barca were just too damn good"...the ABU's just cant find a way to give me stick everytime I say that :lol:


YES, we were crap..


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 ndUTCp 2008
Posts: 458
Location: penang
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
aku pon tak faham mana pi semangat nak menang mu... aku tgk lepas barca score 1st goal semua player main tak tentu arah... mcm dah tak semangat... tak mcm sebelum ni... tp kena bagi pujian kat barca la depa main memang lawa pon... cool ja aku tgk depa control bola...


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
matrixneo wrote:
aku pon tak faham mana pi semangat nak menang mu... aku tgk lepas barca score 1st goal semua player main tak tentu arah... mcm dah tak semangat... tak mcm sebelum ni... tp kena bagi pujian kat barca la depa main memang lawa pon... cool ja aku tgk depa control bola...


itula.. we lose because we didn't play to our strength..


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
klu tau cmni baek bg 1st team je maen lwn hull :frown:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
Fasha wrote:
fzrn wrote:
Lelaki terima 18 jahitan

KUALA LUMPUR: Kegembiraan 10 sahabat meraikan kemenangan pasukan mereka menjuarai ‘Piala Juara-juara Liga Eropah’ awal pagi semalam bertukar tegang apabila seorang rakan mereka dibelasah sekumpulan lelaki tidak ****nali, pagi semalam.

Dipercayai sekumpulan 20 lelaki bersenjatakan parang, kayu dan besi itu dikatakan mengamuk serta membelasah mangsa berikutan berang selepas pasukan yang disokong kalah dalam perlawanan itu.

Menurut mangsa, Muhd Radzeley Ramlan, 25, ketika kejadian kira-kira jam 4.40 pagi, dia dan beberapa rakan baru selesai menyaksikan perlawanan antara Manchester United dan Barcelona di sebuah restoran di Pudu Ulu di sini, apabila tiba-tiba diserang sekumpulan lelaki tidak ****nali.

“Masa menonton ada yang bersorak apabila gol dijaringkan dan mungkin menyebabkan kumpulan lelaki itu yang duduk selang beberapa meja bengang dengan kami.

“Saya tiba-tiba diserang dan seorang daripada lelaki terbabit melibas parang mengenai badan, lengan dan kepala saya.

“Rakan lain yang ketika itu sedang menuju ke kenderaan masing-masing membantu menyebabkan kumpulan lelaki terbabit bertempiaran melarikan diri,” katanya.

Dia yang cedera dihantar rakan untuk mendapatkan rawatan di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) dan menerima 18 jahitan di lengan kiri, kepala dan belakang badan.

Ketua Polis Cheras, Asisten Komisioner Ahmad Amir Mohd Hashim, berkata pihaknya sudah mengenal pasti kumpulan yang menyerang mangsa dan sedang mengesan mereka.

“Kami akan menjalankan siasatan berhubung kejadian itu dan orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi balai polis berhampiran untuk membantu siasatan,” katanya.


satu lagi perbuatan bodo, tidak berfaedah dan sia-sia.. when will ppl learn? it's just footy.. there's no need to hurt others for that.. i don't think it's worth it..

ni mesti case.. poyo sgt celebrate.. well, there are fans who acted way too annoying when their team wins.. footy fans need to grow up..


hmm...sy pn bersepndpt dng cik fash dlm hal ni...msti kes poyo gile ni...skli kne tetak :hehehe:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
king wrote:
Fasha wrote:
fzrn wrote:
Lelaki terima 18 jahitan

KUALA LUMPUR: Kegembiraan 10 sahabat meraikan kemenangan pasukan mereka menjuarai ‘Piala Juara-juara Liga Eropah’ awal pagi semalam bertukar tegang apabila seorang rakan mereka dibelasah sekumpulan lelaki tidak ****nali, pagi semalam.

Dipercayai sekumpulan 20 lelaki bersenjatakan parang, kayu dan besi itu dikatakan mengamuk serta membelasah mangsa berikutan berang selepas pasukan yang disokong kalah dalam perlawanan itu.

Menurut mangsa, Muhd Radzeley Ramlan, 25, ketika kejadian kira-kira jam 4.40 pagi, dia dan beberapa rakan baru selesai menyaksikan perlawanan antara Manchester United dan Barcelona di sebuah restoran di Pudu Ulu di sini, apabila tiba-tiba diserang sekumpulan lelaki tidak ****nali.

“Masa menonton ada yang bersorak apabila gol dijaringkan dan mungkin menyebabkan kumpulan lelaki itu yang duduk selang beberapa meja bengang dengan kami.

“Saya tiba-tiba diserang dan seorang daripada lelaki terbabit melibas parang mengenai badan, lengan dan kepala saya.

“Rakan lain yang ketika itu sedang menuju ke kenderaan masing-masing membantu menyebabkan kumpulan lelaki terbabit bertempiaran melarikan diri,” katanya.

Dia yang cedera dihantar rakan untuk mendapatkan rawatan di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) dan menerima 18 jahitan di lengan kiri, kepala dan belakang badan.

Ketua Polis Cheras, Asisten Komisioner Ahmad Amir Mohd Hashim, berkata pihaknya sudah mengenal pasti kumpulan yang menyerang mangsa dan sedang mengesan mereka.

“Kami akan menjalankan siasatan berhubung kejadian itu dan orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi balai polis berhampiran untuk membantu siasatan,” katanya.


satu lagi perbuatan bodo, tidak berfaedah dan sia-sia.. when will ppl learn? it's just footy.. there's no need to hurt others for that.. i don't think it's worth it..

ni mesti case.. poyo sgt celebrate.. well, there are fans who acted way too annoying when their team wins.. footy fans need to grow up..


hmm...sy pn bersepndpt dng cik fash dlm hal ni...msti kes poyo gile ni...skli kne tetak :hehehe:


yela.. poyo yg berlebihan akan membawa padah..


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 4059
Location: USM Penang
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
Fasha wrote:
king wrote:
Fasha wrote:
fzrn wrote:
Lelaki terima 18 jahitan

KUALA LUMPUR: Kegembiraan 10 sahabat meraikan kemenangan pasukan mereka menjuarai ‘Piala Juara-juara Liga Eropah’ awal pagi semalam bertukar tegang apabila seorang rakan mereka dibelasah sekumpulan lelaki tidak ****nali, pagi semalam.

Dipercayai sekumpulan 20 lelaki bersenjatakan parang, kayu dan besi itu dikatakan mengamuk serta membelasah mangsa berikutan berang selepas pasukan yang disokong kalah dalam perlawanan itu.

Menurut mangsa, Muhd Radzeley Ramlan, 25, ketika kejadian kira-kira jam 4.40 pagi, dia dan beberapa rakan baru selesai menyaksikan perlawanan antara Manchester United dan Barcelona di sebuah restoran di Pudu Ulu di sini, apabila tiba-tiba diserang sekumpulan lelaki tidak ****nali.

“Masa menonton ada yang bersorak apabila gol dijaringkan dan mungkin menyebabkan kumpulan lelaki itu yang duduk selang beberapa meja bengang dengan kami.

“Saya tiba-tiba diserang dan seorang daripada lelaki terbabit melibas parang mengenai badan, lengan dan kepala saya.

“Rakan lain yang ketika itu sedang menuju ke kenderaan masing-masing membantu menyebabkan kumpulan lelaki terbabit bertempiaran melarikan diri,” katanya.

Dia yang cedera dihantar rakan untuk mendapatkan rawatan di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) dan menerima 18 jahitan di lengan kiri, kepala dan belakang badan.

Ketua Polis Cheras, Asisten Komisioner Ahmad Amir Mohd Hashim, berkata pihaknya sudah mengenal pasti kumpulan yang menyerang mangsa dan sedang mengesan mereka.

“Kami akan menjalankan siasatan berhubung kejadian itu dan orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi balai polis berhampiran untuk membantu siasatan,” katanya.


satu lagi perbuatan bodo, tidak berfaedah dan sia-sia.. when will ppl learn? it's just footy.. there's no need to hurt others for that.. i don't think it's worth it..

ni mesti case.. poyo sgt celebrate.. well, there are fans who acted way too annoying when their team wins.. footy fans need to grow up..


hmm...sy pn bersepndpt dng cik fash dlm hal ni...msti kes poyo gile ni...skli kne tetak :hehehe:


yela.. poyo yg berlebihan akan membawa padah..


never provoke UNITED fan....hehe (Doh)


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
fzrn wrote:
Lelaki terima 18 jahitan

KUALA LUMPUR: Kegembiraan 10 sahabat meraikan kemenangan pasukan mereka menjuarai ‘Piala Juara-juara Liga Eropah’ awal pagi semalam bertukar tegang apabila seorang rakan mereka dibelasah sekumpulan lelaki tidak ****nali, pagi semalam.

Dipercayai sekumpulan 20 lelaki bersenjatakan parang, kayu dan besi itu dikatakan mengamuk serta membelasah mangsa berikutan berang selepas pasukan yang disokong kalah dalam perlawanan itu.

Menurut mangsa, Muhd Radzeley Ramlan, 25, ketika kejadian kira-kira jam 4.40 pagi, dia dan beberapa rakan baru selesai menyaksikan perlawanan antara Manchester United dan Barcelona di sebuah restoran di Pudu Ulu di sini, apabila tiba-tiba diserang sekumpulan lelaki tidak ****nali.

“Masa menonton ada yang bersorak apabila gol dijaringkan dan mungkin menyebabkan kumpulan lelaki itu yang duduk selang beberapa meja bengang dengan kami.

“Saya tiba-tiba diserang dan seorang daripada lelaki terbabit melibas parang mengenai badan, lengan dan kepala saya.

“Rakan lain yang ketika itu sedang menuju ke kenderaan masing-masing membantu menyebabkan kumpulan lelaki terbabit bertempiaran melarikan diri,” katanya.

Dia yang cedera dihantar rakan untuk mendapatkan rawatan di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) dan menerima 18 jahitan di lengan kiri, kepala dan belakang badan.

Ketua Polis Cheras, Asisten Komisioner Ahmad Amir Mohd Hashim, berkata pihaknya sudah mengenal pasti kumpulan yang menyerang mangsa dan sedang mengesan mereka.

“Kami akan menjalankan siasatan berhubung kejadian itu dan orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi balai polis berhampiran untuk membantu siasatan,” katanya.

aih, wat malu utd je. samseng jgk pnykg utd .

mslhnye, sape yg g tgk bola bwk parang?


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
judin wrote:
never provoke UNITED fan....hehe (Doh)

its not a reason to go and hit somebody. seriously, diorg ni bikin jahanam kelab je


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 3913
Location: johor bahru
---------
Post Re: UCL FINAL : Barcelona 2 - 0 UNITED
Loque wrote:
judin wrote:
never provoke UNITED fan....hehe (Doh)

its not a reason to go and hit somebody. seriously, diorg ni bikin jahanam kelab je

ye btul..
ak rase mmg bong :mad: btul ade manusia seperti ini..
bola jek pun adat la..
cube klu mng kes tu pusing balik..
awat la pikiaq pkai kpla lutut..


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 157 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron