It is currently 26 rdUTCp 2008





Post new topic Reply to topic  [ 186 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
 Ruud Van Nistelroy Delighted With Hamburger SV Move 
Author Message
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Ruud Van Nistelroy Delighted With Hamburger SV Move
king wrote:
Loque wrote:
king wrote:
faizul-azlan® wrote:
Hebat2 dia, sebanyak mana pun dia score.. kita tak byk success ms zaman Nistelrooy.. yg kita menang ***a.. EPL sekali, FA Cup sekali (tu pun lwn milwall jer ms final) & League Cup Sekali (tp league cup RVN kena drop kat bench sbb kemantapan Louis Saha so peranan dia minor jer ms kena mng league cup nih).. Pelik kan..? hukhuk..

p.s : btw aku minat and prefer a fit saha lg dr RVN.. hehe..


i wonder hw gd v wud b if v had ruud, a fit saha n roo just playin off these 2.... :suprised:

berba kn ade :I


(Doh)

honestly aku rs die plyr yg bgs. but not for us. style die x kene dgn kte. tgk la utk game2 bsr season ni, ade x die start? maybe game pool je kot. yg laen sume kte maen 1 striker (roo)...


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: Ruud Van Nistelroy Delighted With Hamburger SV Move
Loque wrote:
king wrote:
Loque wrote:
king wrote:
faizul-azlan® wrote:
Hebat2 dia, sebanyak mana pun dia score.. kita tak byk success ms zaman Nistelrooy.. yg kita menang ***a.. EPL sekali, FA Cup sekali (tu pun lwn milwall jer ms final) & League Cup Sekali (tp league cup RVN kena drop kat bench sbb kemantapan Louis Saha so peranan dia minor jer ms kena mng league cup nih).. Pelik kan..? hukhuk..

p.s : btw aku minat and prefer a fit saha lg dr RVN.. hehe..


i wonder hw gd v wud b if v had ruud, a fit saha n roo just playin off these 2.... :suprised:

berba kn ade :I


(Doh)

honestly aku rs die plyr yg bgs. but not for us. style die x kene dgn kte. tgk la utk game2 bsr season ni, ade x die start? maybe game pool je kot. yg laen sume kte maen 1 striker (roo)...


dng gya dia yg trlmpau brshj 2 ak rs bek dia jd model runaway je


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Ruud Van Nistelroy Delighted With Hamburger SV Move
king wrote:
Loque wrote:
honestly aku rs die plyr yg bgs. but not for us. style die x kene dgn kte. tgk la utk game2 bsr season ni, ade x die start? maybe game pool je kot. yg laen sume kte maen 1 striker (roo)...


dng gya dia yg trlmpau brshj 2 ak rs bek dia jd model runaway je


i do agree.. Berba is a good player but perhaps his style doesn't suit the UNITED way?

and King, die mmg layak jd runaway model.. he has the looks.. hehe..


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 4059
Location: USM Penang
Post Re: Ruud Van Nistelroy Delighted With Hamburger SV Move
Fasha wrote:
king wrote:
Loque wrote:
honestly aku rs die plyr yg bgs. but not for us. style die x kene dgn kte. tgk la utk game2 bsr season ni, ade x die start? maybe game pool je kot. yg laen sume kte maen 1 striker (roo)...


dng gya dia yg trlmpau brshj 2 ak rs bek dia jd model runaway je


i do agree.. Berba is a good player but perhaps his style doesn't suit the UNITED way?

and King, die mmg layak jd runaway model.. he has the looks.. hehe..

(:D)


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Ruud Van Nistelroy Delighted With Hamburger SV Move
judin wrote:
Fasha wrote:
king wrote:
Loque wrote:
honestly aku rs die plyr yg bgs. but not for us. style die x kene dgn kte. tgk la utk game2 bsr season ni, ade x die start? maybe game pool je kot. yg laen sume kte maen 1 striker (roo)...


dng gya dia yg trlmpau brshj 2 ak rs bek dia jd model runaway je


i do agree.. Berba is a good player but perhaps his style doesn't suit the UNITED way?

and King, die mmg layak jd runaway model.. he has the looks.. hehe..

(:D)

Image

berba n adek beliau :suprised:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 4059
Location: USM Penang
---------
Post Re: Ruud Van Nistelroy Delighted With Hamburger SV Move
Loque wrote:
judin wrote:
Fasha wrote:
king wrote:
Loque wrote:
honestly aku rs die plyr yg bgs. but not for us. style die x kene dgn kte. tgk la utk game2 bsr season ni, ade x die start? maybe game pool je kot. yg laen sume kte maen 1 striker (roo)...


dng gya dia yg trlmpau brshj 2 ak rs bek dia jd model runaway je


i do agree.. Berba is a good player but perhaps his style doesn't suit the UNITED way?

and King, die mmg layak jd runaway model.. he has the looks.. hehe..

(:D)

Image

berba n adek beliau :suprised:


sila saksikan ocean's eleven utk melihat lakonan beliau (:D)


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 186 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron