It is currently 26 thUTCp 2008





Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
 Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans 
Author Message
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans - report
http://www.goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2009/12/20/1699201/real-madrid-want-manchester-united-defender-jonny-evans

Manchester United defender Jonny Evans has become a January transfer target for Spanish giants Real Madrid, according to a report from the People.

Los Blancos are reportedly searching worldwide for a boost to their defensive options and the young Northern Ireland international has been recommended to the club's hierarchy by none other than Cristiano Ronaldo.

The Red Devils are in the midst of a defensive injury crisis currently, and United boss Sir Alex Ferguson is unlikely to allow Evans to leave without a major fight.

Evans has two years left on his current Old Trafford contract. There is no indication as to the size of any price tag the Red Devils may have attached to the 20-year-old.


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Moderator
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 8321
Location: Penang
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
Nonsense.. leave Jonny alone!!! :frown:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
faizul-azlan® wrote:
Nonsense.. leave Jonny alone!!! :frown:


obviously.. which is why it's categorized under rumors and not news..


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 3913
Location: johor bahru
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
jadah dieorg la, da la xde defend la ni, kasi rumors2 nak amik winger kite ke best jgk baca ni nk defend kite wat pa.. :frown: :frown:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 42
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
united player sumer bagus bagus :up: sebab tu die nak jonny...
meanwhile, defensive united tengah pincang... no way saf nak lepaskan die... ;O


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
Moderator
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 8321
Location: Penang
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
fzrn wrote:
jadah dieorg la, da la xde defend la ni, kasi rumors2 nak amik winger kite ke best jgk baca ni nk defend kite wat pa.. :frown: :frown:

Erk!!! amik winger ke? sapa? tak kan valencia kot.....? hukhuk... :question:


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 3913
Location: johor bahru
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
faizul-azlan® wrote:
fzrn wrote:
jadah dieorg la, da la xde defend la ni, kasi rumors2 nak amik winger kite ke best jgk baca ni nk defend kite wat pa.. :frown: :frown:

Erk!!! amik winger ke? sapa? tak kan valencia kot.....? hukhuk... :question:

ala yg itu le, nick name die lagi satu name shinoruto..haha


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 1902
Location: Penang
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
fzrn wrote:
faizul-azlan® wrote:
fzrn wrote:
jadah dieorg la, da la xde defend la ni, kasi rumors2 nak amik winger kite ke best jgk baca ni nk defend kite wat pa.. :frown: :frown:

Erk!!! amik winger ke? sapa? tak kan valencia kot.....? hukhuk... :question:

ala yg itu le, nick name die lagi satu name shinoruto..haha

jadah ang fazrin...ala,...ang wat malu2 lak nak ngaku...
xpala aku tlg gtaw nama dia biaq semua tahu apa yg tersirat kat ati ang fazrin...kan mlmtu ang dah luahkan semua kat aku... (:D)
winger yang dimaksudkan tu ialah NANI a.k.a FAZRIN... :up:


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 3913
Location: johor bahru
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
shinoruto wrote:
fzrn wrote:
faizul-azlan® wrote:
fzrn wrote:
jadah dieorg la, da la xde defend la ni, kasi rumors2 nak amik winger kite ke best jgk baca ni nk defend kite wat pa.. :frown: :frown:

Erk!!! amik winger ke? sapa? tak kan valencia kot.....? hukhuk... :question:

ala yg itu le, nick name die lagi satu name shinoruto..haha

jadah ang fazrin...ala,...ang wat malu2 lak nak ngaku...
xpala aku tlg gtaw nama dia biaq semua tahu apa yg tersirat kat ati ang fazrin...kan mlmtu ang dah luahkan semua kat aku... (:D)
winger yang dimaksudkan tu ialah NANI a.k.a FAZRIN... :up:

tgok2 ang dah sebut name die..huihh mmg idola ang kan..
awat besar gile poster mamat tu kt bilik ang, ni msti minat gile..mmg terbaik la khalily.. :P


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 1902
Location: Penang
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
fzrn wrote:
shinoruto wrote:
fzrn wrote:
faizul-azlan® wrote:
fzrn wrote:
jadah dieorg la, da la xde defend la ni, kasi rumors2 nak amik winger kite ke best jgk baca ni nk defend kite wat pa.. :frown: :frown:

Erk!!! amik winger ke? sapa? tak kan valencia kot.....? hukhuk... :question:

ala yg itu le, nick name die lagi satu name shinoruto..haha

jadah ang fazrin...ala,...ang wat malu2 lak nak ngaku...
xpala aku tlg gtaw nama dia biaq semua tahu apa yg tersirat kat ati ang fazrin...kan mlmtu ang dah luahkan semua kat aku... (:D)
winger yang dimaksudkan tu ialah NANI a.k.a FAZRIN... :up:

tgok2 ang dah sebut name die..huihh mmg idola ang kan..
awat besar gile poster mamat tu kt bilik ang, ni msti minat gile..mmg terbaik la khalily.. :P

harey wat fitnah..nnt ang mai aku xmau da bw round penang... 8(


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 3913
Location: johor bahru
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
shinoruto wrote:
harey wat fitnah..nnt ang mai aku xmau da bw round penang... 8(

oppsss jgn aa cmtu, ok2 nnti ak cover line utk ang k..
shino xwat bnde2 cmtu harap maklum (:D)


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 485
Location: Batu Pahat Tercinta
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
semua ko nak!!! :mad: :mad: :mad:


26 stUTCp 2008
Profile E-mail
Moderator
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 8321
Location: Penang
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
TeLi wrote:
semua ko nak!!! :mad: :mad: :mad:

tu lah!!! sudah2 lah tu Pérez weh.. :mad:


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 1039
Location: Kepong
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
faizul-azlan® wrote:
TeLi wrote:
semua ko nak!!! :mad: :mad: :mad:

tu lah!!! sudah2 lah tu Pérez weh.. :mad:

Nak Johny Evans?Bak cni Sergio Ramos..Jgnkan Johny, Corry Evans pon ktowg bole bg.Nak lg?ktowg bg Corrie Lee..


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
Moderator
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 8321
Location: Penang
---------
Post Re: Real Madrid want Manchester United defender Jonny Evans
riochan wrote:
faizul-azlan® wrote:
TeLi wrote:
semua ko nak!!! :mad: :mad: :mad:

tu lah!!! sudah2 lah tu Pérez weh.. :mad:

Nak Johny Evans?Bak cni Sergio Ramos..Jgnkan Johny, Corry Evans pon ktowg bole bg.Nak lg?ktowg bg Corrie Lee..

aku tak sanggup trade johnny ngn sesapa.. even ngn ramos.. i want him to stay!!!


26 rdUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron