It is currently 26 thUTCp 2008





Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
 Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED 
Author Message
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED

Sunderland v UNITED
Sunday, May 2nd 2010
1055pm LIVE on ESPN!!!



26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 5803
Location: Sintok
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
Come on then. Gives all you've got.


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 503
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
two games only....both must win games....kalau last season tak dapat champ dan kalah 1 point ngan chelsea aku akan tetap berbangga denagn performance tahun nie...so 2 2 games nie kena menang.... ='[''


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 2000
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
mjhbh_yo wrote:
two games only....both must win games....kalau last season tak dapat champ dan kalah 1 point ngan chelsea aku akan tetap berbangga denagn performance tahun nie...so 2 2 games nie kena menang.... ='[''


ko ckp sal team mana ni?
last season kt juara kot...
chelsea pn num 3 last season


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 695
Location: Andalusia
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
sunderland away w/o Roo.. susah2.. berpeluh gak nie.. -.-'


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 5803
Location: Sintok
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
fletcherinho wrote:
sunderland away w/o Roo.. susah2.. berpeluh gak nie.. -.-'


Berbatov.


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 503
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
vAn dE sChuMee wrote:
mjhbh_yo wrote:
two games only....both must win games....kalau last season tak dapat champ dan kalah 1 point ngan chelsea aku akan tetap berbangga denagn performance tahun nie...so 2 2 games nie kena menang.... ='[''


ko ckp sal team mana ni?
last season kt juara kot...
chelsea pn num 3 last season



sorry VDS...aku silap type la tuh...maksud aku kalau hujung season nie kita tak champ dan kalah 1 point....sorry2 tgh2 mlm mmg otak slow skit....hahaha


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
fletcherinho wrote:
sunderland away w/o Roo.. susah2.. berpeluh gak nie.. -.-'


nani 2 d rescue.... (:D)


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
hope for d best, expect the worse, makes it easier. lgpn ms game ni start kte dh tau outcome chelsea-pool. klu sume mengikut rncgn, then ok la. klu x, juz enjoy d game :nod:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
king wrote:
fletcherinho wrote:
sunderland away w/o Roo.. susah2.. berpeluh gak nie.. -.-'


nani 2 d rescue.... (:D)

:suprised:

from zero to hero. nsb baek la kte x jual die jan window ritu :I


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
Loque wrote:
king wrote:
fletcherinho wrote:
sunderland away w/o Roo.. susah2.. berpeluh gak nie.. -.-'


nani 2 d rescue.... (:D)

:suprised:

from zero to hero. nsb baek la kte x jual die jan window ritu :I


starting 2 live up 2 expectations.. :nod:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
Moderator
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 8321
Location: Penang
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
kalau chelsea mng game dorg vs PooL.. game nih mmg tak bermakna pape la utk kita!!! huhu.. :8


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
king wrote:
Loque wrote:
king wrote:
fletcherinho wrote:
sunderland away w/o Roo.. susah2.. berpeluh gak nie.. -.-'


nani 2 d rescue.... (:D)

:suprised:

from zero to hero. nsb baek la kte x jual die jan window ritu :I


starting 2 live up 2 expectations.. :nod:

pasni turn anderson lak


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Moderator
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 8321
Location: Penang
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
Loque wrote:
king wrote:
starting 2 live up 2 expectations.. :nod:

pasni turn anderson lak

Next season berba plak la meletop.. Kan dah nk masuk 3 season ngn kita.. :I


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
---------
Post Re: Pre-Match Discussion : BPL : Sunderland v UNITED
faizul-azlan® wrote:
Loque wrote:
king wrote:
starting 2 live up 2 expectations.. :nod:

pasni turn anderson lak

Next season berba plak la meletop.. Kan dah nk masuk 3 season ngn kita.. :I

:nod:

roo, berba, owen, kiko, diouf n chico. mantap


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron