It is currently 26 thUTCp 2008





Post new topic Reply to topic  [ 116 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid 
Author Message
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
Fasha wrote:
Loque wrote:
Fasha wrote:
This is what i described as a big surprise.. we all expect him to leave, Senijder & Robben to stay.. but Real Madrid did the opposite.. it will be a great season to look for in Spain's La Liga..

well, we all know real tried to offload all 3 of them, but yeah, we all thought VDV would be the 1st plyr to be sold. nway, i think its a normal move, they would want cover for kaka', ron etc etc...


it's normal to keep him but after all the noises made by him and the coach.. it looks certain that he's going and in the end he is staying put..

biase la, in the world of footy, anything can happen. we all thought robinho was going to chelski, tgk2 he ended up at... ****ty? ;O


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4744
Location: Arked Niaga
Post Re: Spurs To Swoop For Real Madrid's Rafael Van Der Vaart ?
Fasha wrote:
Loque wrote:
Karan13 wrote:
Loque wrote:
faizul-azlan® wrote:
cepat spurs.. dua hari jer lagi nih.. confirm leh dapat nyer nih.. huhu..

pastu score winner lwn kte... :facepalm:

(:D)

aku ykn ko letak die dlm FF team ko haha


tu jela sbb yg diorg beria2 nak players yg bgs main kat England..


:nod: :nod: :nod:

~


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
Site Admin
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 19557
Location: Seremban
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
Loque wrote:
Fasha wrote:
Loque wrote:
Fasha wrote:
This is what i described as a big surprise.. we all expect him to leave, Senijder & Robben to stay.. but Real Madrid did the opposite.. it will be a great season to look for in Spain's La Liga..

well, we all know real tried to offload all 3 of them, but yeah, we all thought VDV would be the 1st plyr to be sold. nway, i think its a normal move, they would want cover for kaka', ron etc etc...


it's normal to keep him but after all the noises made by him and the coach.. it looks certain that he's going and in the end he is staying put..

biase la, in the world of footy, anything can happen. we all thought robinho was going to chelski, tgk2 he ended up at... ****ty? ;O


money talks.. that's y Robinho end up at City..


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 2595
Location: Seattlewangsa
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
Fasha wrote:
Loque wrote:
Fasha wrote:
Loque wrote:
Fasha wrote:
This is what i described as a big surprise.. we all expect him to leave, Senijder & Robben to stay.. but Real Madrid did the opposite.. it will be a great season to look for in Spain's La Liga..

well, we all know real tried to offload all 3 of them, but yeah, we all thought VDV would be the 1st plyr to be sold. nway, i think its a normal move, they would want cover for kaka', ron etc etc...


it's normal to keep him but after all the noises made by him and the coach.. it looks certain that he's going and in the end he is staying put..

biase la, in the world of footy, anything can happen. we all thought robinho was going to chelski, tgk2 he ended up at... ****ty? ;O


money talks.. that's y Robinho end up at City..


i think his "Mr 10%" made the decision without him knowing! huhu..


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
shafinabazilah wrote:
i think his "Mr 10%" made the decision without him knowing! huhu..

kononnye ade cte dl, ms robinho br smpi ke manchester, die ckp kt reporter, die x sabar2 nk maen dgn ronaldo, rooney, tevez etc etc...

pastu reporter tu btolkan, die ckp, ko sign utk man ct, bkn man utd...

aku x tau ni cte sahih ke x, tp aku aggp sahih la :nod: Image


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 2595
Location: Seattlewangsa
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
Loque wrote:
shafinabazilah wrote:
i think his "Mr 10%" made the decision without him knowing! huhu..

kononnye ade cte dl, ms robinho br smpi ke manchester, die ckp kt reporter, die x sabar2 nk maen dgn ronaldo, rooney, tevez etc etc...

pastu reporter tu btolkan, die ckp, ko sign utk man ct, bkn man utd...

aku x tau ni cte sahih ke x, tp aku aggp sahih la :nod: Image


abes masa yg interview kat press conference masa unveiling dia tu tersasul sebut tak sabar nak contribute utk chelsea tu cemana plak?? hahaha~


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
shafinabazilah wrote:
Loque wrote:
shafinabazilah wrote:
i think his "Mr 10%" made the decision without him knowing! huhu..

kononnye ade cte dl, ms robinho br smpi ke manchester, die ckp kt reporter, die x sabar2 nk maen dgn ronaldo, rooney, tevez etc etc...

pastu reporter tu btolkan, die ckp, ko sign utk man ct, bkn man utd...

aku x tau ni cte sahih ke x, tp aku aggp sahih la :nod: Image


abes masa yg interview kat press conference masa unveiling dia tu tersasul sebut tak sabar nak contribute utk chelsea tu cemana plak?? hahaha~

wahaha, sume pn die nk maen. last2 g ****ty gk. anyway, dgr cte die cube nk pndh ke barca, tp barca x nk die, lol


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 2595
Location: Seattlewangsa
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
Loque wrote:
shafinabazilah wrote:
Loque wrote:
shafinabazilah wrote:
i think his "Mr 10%" made the decision without him knowing! huhu..

kononnye ade cte dl, ms robinho br smpi ke manchester, die ckp kt reporter, die x sabar2 nk maen dgn ronaldo, rooney, tevez etc etc...

pastu reporter tu btolkan, die ckp, ko sign utk man ct, bkn man utd...

aku x tau ni cte sahih ke x, tp aku aggp sahih la :nod: Image


abes masa yg interview kat press conference masa unveiling dia tu tersasul sebut tak sabar nak contribute utk chelsea tu cemana plak?? hahaha~

wahaha, sume pn die nk maen. last2 g ****ty gk. anyway, dgr cte die cube nk pndh ke barca, tp barca x nk die, lol

yep.. aku pun dgr camtu gak. takpe la.. nak wat cemana kan.. patut fikir dulu and timbang2kan offer dr kelab yg nak beli dia. bukan suh agent yg deal sume. aku ***e rasa agent tu ill advised kat dia jek. last2 jd mangsa keadaan sbb tak moh stay kat RM dah.


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
shafinabazilah wrote:
yep.. aku pun dgr camtu gak. takpe la.. nak wat cemana kan.. patut fikir dulu and timbang2kan offer dr kelab yg nak beli dia. bukan suh agent yg deal sume. aku ***e rasa agent tu ill advised kat dia jek. last2 jd mangsa keadaan sbb tak moh stay kat RM dah.

bkn slh die utk mtk belah drpd real. die kn bengang coz real wat die sbg makeshift utk bwk ron ke sn. tp die silap handle la, aku cm yakin die mmg akn g ke chelski. tp mst ade sape2 slip up last min...


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 2595
Location: Seattlewangsa
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
Loque wrote:
shafinabazilah wrote:
yep.. aku pun dgr camtu gak. takpe la.. nak wat cemana kan.. patut fikir dulu and timbang2kan offer dr kelab yg nak beli dia. bukan suh agent yg deal sume. aku ***e rasa agent tu ill advised kat dia jek. last2 jd mangsa keadaan sbb tak moh stay kat RM dah.

bkn slh die utk mtk belah drpd real. die kn bengang coz real wat die sbg makeshift utk bwk ron ke sn. tp die silap handle la, aku cm yakin die mmg akn g ke chelski. tp mst ade sape2 slip up last min...

aku still akan salahkan agent dia. maybe agent dia igt lepas satu season bley angkut dia g chelsea via man city kot.. or barca via man city.. skali tgk takde sape nak beli dia. huhu~


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
---------
Post Re: Official: Rafael Van der Vaart Staying With Real Madrid
shafinabazilah wrote:
Loque wrote:
shafinabazilah wrote:
yep.. aku pun dgr camtu gak. takpe la.. nak wat cemana kan.. patut fikir dulu and timbang2kan offer dr kelab yg nak beli dia. bukan suh agent yg deal sume. aku ***e rasa agent tu ill advised kat dia jek. last2 jd mangsa keadaan sbb tak moh stay kat RM dah.

bkn slh die utk mtk belah drpd real. die kn bengang coz real wat die sbg makeshift utk bwk ron ke sn. tp die silap handle la, aku cm yakin die mmg akn g ke chelski. tp mst ade sape2 slip up last min...

aku still akan salahkan agent dia. maybe agent dia igt lepas satu season bley angkut dia g chelsea via man city kot.. or barca via man city.. skali tgk takde sape nak beli dia. huhu~

ssh la, coz ****ty dh offer wages tggi sgt, mane ade kelab laen yg leh saing eages die. pastu klu ****ty nk lps, sure mahal gle. melainkan die tggu smpi kontrak die abes...


26 stUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 116 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron