It is currently 26 thUTCp 2008





Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
 FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke 
Author Message
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
king wrote:
well ak pn nk ucap cngrats kt wigan sbb kne koyak x igt..alang2 bia r kne smpe dua angka..

tggl 10 org + maen kt SB + chelsea dlm mood membunuh = pembunuhan kejam ;O


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
Loque wrote:
king wrote:
well ak pn nk ucap cngrats kt wigan sbb kne koyak x igt..alang2 bia r kne smpe dua angka..

tggl 10 org + maen kt SB + chelsea dlm mood membunuh = pembunuhan kejam ;O


cesi leh ibarat serial killer...da bpe team yg kne 7-0 ak pn x igt.....wigan lak 8 trus... :8


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 4059
Location: USM Penang
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
king wrote:
Loque wrote:
king wrote:
well ak pn nk ucap cngrats kt wigan sbb kne koyak x igt..alang2 bia r kne smpe dua angka..

tggl 10 org + maen kt SB + chelsea dlm mood membunuh = pembunuhan kejam ;O


cesi leh ibarat serial killer...da bpe team yg kne 7-0 ak pn x igt.....wigan lak 8 trus... :8


tu yg cesi ada united xdak


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 4741
Location: heaven
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
judin wrote:
king wrote:
Loque wrote:
king wrote:
well ak pn nk ucap cngrats kt wigan sbb kne koyak x igt..alang2 bia r kne smpe dua angka..

tggl 10 org + maen kt SB + chelsea dlm mood membunuh = pembunuhan kejam ;O


cesi leh ibarat serial killer...da bpe team yg kne 7-0 ak pn x igt.....wigan lak 8 trus... :8


tu yg cesi ada united xdak


overall squad balance n strenght dorg memg mntap....


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
king wrote:
judin wrote:
king wrote:
Loque wrote:
king wrote:
well ak pn nk ucap cngrats kt wigan sbb kne koyak x igt..alang2 bia r kne smpe dua angka..

tggl 10 org + maen kt SB + chelsea dlm mood membunuh = pembunuhan kejam ;O


cesi leh ibarat serial killer...da bpe team yg kne 7-0 ak pn x igt.....wigan lak 8 trus... :8


tu yg cesi ada united xdak


overall squad balance n strenght dorg memg mntap....

yep. squad diorg mmg strong. pastu rekod diorg against the rest of the top 4 mmg mantap


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 1387
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
Loque wrote:
yep. squad diorg mmg strong. pastu rekod diorg against the rest of the top 4 mmg mantap

aston villa pn kna tala sapa 7-0... :8


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 4059
Location: USM Penang
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
Ro-G wrote:
Loque wrote:
yep. squad diorg mmg strong. pastu rekod diorg against the rest of the top 4 mmg mantap

aston villa pn kna tala sapa 7-0... :8


mana la nk cr mid mcm lampard tu ek
dlu ada ronaldo xrisau sgt goal from midfield :8


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
judin wrote:
Ro-G wrote:
Loque wrote:
yep. squad diorg mmg strong. pastu rekod diorg against the rest of the top 4 mmg mantap

aston villa pn kna tala sapa 7-0... :8


mana la nk cr mid mcm lampard tu ek
dlu ada ronaldo xrisau sgt goal from midfield :8

aku plek gle ms ble lampard leh score smpi 29 in all competition. klu x slh aku awal2 season die xde pn gol...


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 1902
Location: Penang
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
Loque wrote:
judin wrote:
Ro-G wrote:
Loque wrote:
yep. squad diorg mmg strong. pastu rekod diorg against the rest of the top 4 mmg mantap

aston villa pn kna tala sapa 7-0... :8


mana la nk cr mid mcm lampard tu ek
dlu ada ronaldo xrisau sgt goal from midfield :8

aku plek gle ms ble lampard leh score smpi 29 in all competition. klu x slh aku awal2 season die xde pn gol...



kita kan ada fletcher...
:haha:


26 thUTCp 2008
Profile E-mail
User avatar

Joined: 26 stUTCp 2008
Posts: 4059
Location: USM Penang
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
Loque wrote:
judin wrote:
Ro-G wrote:
Loque wrote:
yep. squad diorg mmg strong. pastu rekod diorg against the rest of the top 4 mmg mantap

aston villa pn kna tala sapa 7-0... :8


mana la nk cr mid mcm lampard tu ek
dlu ada ronaldo xrisau sgt goal from midfield :8

aku plek gle ms ble lampard leh score smpi 29 in all competition. klu x slh aku awal2 season die xde pn gol...


mse depa slalu kenduri gol tu kot...
lampard :up:
my own choice PFA Player of The Year


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM WWW
Site Admin

Joined: 26 thUTCp 2008
Posts: 23378
Location: Nowhere
---------
Post Re: FINAL DAY DRAMA : UNITED v Stoke
judin wrote:
Loque wrote:
judin wrote:
Ro-G wrote:
Loque wrote:
yep. squad diorg mmg strong. pastu rekod diorg against the rest of the top 4 mmg mantap

aston villa pn kna tala sapa 7-0... :8


mana la nk cr mid mcm lampard tu ek
dlu ada ronaldo xrisau sgt goal from midfield :8

aku plek gle ms ble lampard leh score smpi 29 in all competition. klu x slh aku awal2 season die xde pn gol...


mse depa slalu kenduri gol tu kot...
lampard :up:
my own choice PFA Player of The Year

yep, lampard mmg class, 4 thn bturut2 score 20+ goal per season


26 thUTCp 2008
Profile E-mail YIM
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron